Politica de Anulare Comanda
POLITICA DE ANULARE COMANDĂ – AutoSix
AUTOSIX S.R.L.
Ultima actualizare: 6 iunie 2025
Această politică reglementează condițiile în care o comandă poate fi anulată pe site-ul www.autosix.ro, operat de AUTOSIX S.R.L., cu sediul în Str. Poet Alexandru Andritoiu 33, Bl. PB26, Et. 2, Ap. 8, Oradea, jud. Bihor, J05/1088/2024, CUI 49940280
1. Anularea comenzii de către client
1.1. Anularea înainte de expediere:
Clientul poate anula comanda fără penalități dacă produsele nu au fost încă expediate. În acest caz:
-
Anularea se poate face prin email la autosix7@gmail.com sau telefonic la 0740 571 458
-
Este necesar să furnizați numărul comenzii și datele de identificare (nume, telefon);
-
Dacă ați plătit deja comanda online, suma va fi returnată în contul bancar indicat, în termen de maximum 14 zile calendaristice.
1.2. Anularea după expediere:
Dacă produsele au fost deja predate curierului, comanda nu mai poate fi anulată, ci doar returnată, conform Politicii de returnare.
1.3. Comenzi speciale/personalizate:
Comenzile care includ produse aduse la comandă specială (ex. OE, piese comandate în baza seriei de șasiu) nu pot fi anulate după ce au fost confirmate ferm de client.
2. Anularea comenzii de către AutoSix
AutoSix își rezervă dreptul de a anula o comandă în următoarele situații:
-
produsul nu mai este disponibil în stocul furnizorului;
-
plata nu a fost recepționată în termenul stabilit (pentru comenzile cu plata prin transfer);
-
datele furnizate de client sunt incomplete, incorecte sau suspecte;
-
comanda nu a fost confirmată în termen de 3 zile lucrătoare (pentru cazurile în care este necesară confirmare manuală);
-
clientul refuză colete în mod repetat fără justificare sau plasează comenzi fictive.
În astfel de cazuri, clientul va fi notificat prin email sau telefonic. Dacă plata a fost deja efectuată, suma va fi returnată în maximum 14 zile calendaristice.
3. Alte mențiuni
-
Comenzile care nu sunt ridicate de la easybox sau refuzate la livrare se consideră anulate automat;
-
Pentru comenzi cu plată în avans, suma se va restitui în contul bancar furnizat, după confirmarea returului fizic al produselor (dacă este cazul);
-
Pentru produse deteriorate în tranzit sau livrate greșit, vă rugăm consultați secțiunea Retur & Garanție.
Pentru solicitări privind anularea comenzilor, vă rugăm să ne contactați:
-
Email: autosix7@gmail.com
-
Telefon: 0740 571 458